Tanda Seorang Wanita Dicintai Jin Pria

BIJAK ONLINE-Jin merupakan makhluk yang kehidupannya sama seperti manusia. Mereka berkawin, makan, minum, bermasyarakat dan sebagainya.

Selain itu, Allah juga telah membebaskan mereka dengan hukum-hukum syariat yang perlu dilaksanakan. Dikalangan jin ada yang jin muslim dan jin kafir, jin saleh dan juga yang fasik. Ini semua berdasarkan tingkatan amalan dan kepercayaan golongan jin.

Atas kesamaan itulah maka jin juga mempunyai perasaan saling suka-menyukai dan cinta-mencintai. Dan tidak mustahil terjadi jin pria mencintai wanita dari kalangan manusia.

Maka artikel ini menulis tanda-tanda yang menunjukkan seorang wanita itu telah dicintai oleh jin pria.

1. Selalu akan bermimpi didatangi oleh lelaki. Lelaki itu boleh jadi lelaki yang dikenali dan boleh jadi tidak kenal. Tetapi ada satu ciri atau persamaan lelaki yang datang dalam mimpi si wanita, semuanya dalam rupa bentuk yang menarik.

Dalam mimpi itu wanita dan lelaki itu mungkin sekadar berpandangan seperti kali pertama berkenalan atau bercinta. Dan boleh juga dalam mimpi itu si wanita telah melakukan hubungan intim dengan lelaki tersebut

2. Jika jin pria itu merupakan suka keturunan, maka si wanita akan bermimpi didatangi lelaki sejak dari kecil lagi. Kebiasaannya kalau melibatkan jin sangat susah dilepaskan karena sangat degil dan cintanya sangat mendalam.

3. Kadang-kala didatangi sesuatu yang seperti makhluk ganjil, orang yang tidak dikenali dan boleh jadi rupa seperti lelaki atau suami.

Kedatangannya ketika si wanita berada dalam keadaan antara bangun dan tidur, sadar dan tidak sadar. Ia mungkin hanya mendatangi atau menggangu dan boleh juga sampai tahap melakukan hubungan intim.

4. Kadang-kadang si wanita akan merasa seperti ada sesuatu yang bergerak di bagian kemaluannya hingga menyebabkan kemaluannya gatal atau menimbulkan perasaan birahi yang memuncak.

Ini adalah diantara yang menjadi sebab utama wanita jenis ini suka melakukan hubungan secara bebas, karena tiba-tiba nafsunya memuncak.

5. Selalu atau kadang-kadang merasa sakit di bagian kepala.

6. Si wanita akan menjadi mudah untuk jatuh cinta kepada setiap lelaki walaupun dia telah bersuami. Kemudian kecenderungan si wanita untuk berlaku curang juga sangat tinggi. Dia juga mempunyai daya penarik tersendiri terutamanya kalau lelaki yang memandangnya juga mengalami gangguan jin.

7. Selalu atau kadang-kadang si wanita mengalami masalah untuk tidur dan pada siangnya dia merasa lemas.

8. Selalu atau kadang-kadang si wanita merasakan seperti ada sesuatu yang aneh berjalan di dalam tubuh badannya.Atau merasakan seperti ada sesuatu benda bergerak.

9. Selalu atau kadang-kadang si wanita merasakan seperti ada seorang lelaki yang memandang dan memerhatikan gerak-geriknya dari sesuatu tempat.

10. Selalu berasa malas ketika ingin menunaikan shalat. Seperti adanya halangan dan kadang-kadang si wanita akan sengaja melewatkan shalat.

11. Tubuh badan si wanita akan selalu merasa lemas seolah-olah dia sangat letih tanpa sebab dan musabab.

12. Kadang-kadang akan berlaku ketika dia dalam keadaan tidur dan bangun datang seseorang yang menyerupai pria atau suaminya atau makhluk aneh yang akan mengganggu atau coba menyetubuhinya.

Penting untuk menjadi perhatian kadang-kadang dimana jin pria mencintai seorang wanita itu apabila suaminya ada jin di dalam badannya sehingga kehadiran jin itu disebabkan suaminya mempunyai keturunan atau mengamalkan ilmu yang salah atau memakai tangkal.

Apabila wanita itu melakukan hubungan badan maka jin akan turut serta menyetubuhinya. Lama-kelamaan jin itu akan menjadi ketagihan dan akan coba menyetubuhinya. Inilah keburukan menjadikan jin sebagai pendamping.(ddt/jro2)